top of page

Проєкт "Школа волонтерів”

Чи необхідне сьогодні статеве виховання? Чи потрібно сучасним дітям розповідати про це змалечку? Ми вважаємо, що так, саме тому Організація ХОЦ “Успішна жінка”, за підтримкою благодійного фонду “Здоров'я жінки та планування сім'ї”, вирішила створити проєкт під назвою “Школа волонтерів”. На його меті підвищити обізнаність підлітків про сексуальне і репродуктивне здоров'я, їх права та багато чого іншого. Таким чином було проведено 5 цікавих та пізнавальних для учасників “Школи волонтерів” тренінгів. Цей марафон розпочався 13 жовтня тренінгом з репродуктивного здоров’я. Тренерка Оксана Гарболінська розповіла нам про основні чинники здорової репродуктивної системи, що нам, як підліткам і майбутнім батькам, необхідно знати. Усі учасники отримали безцінні знання, що в майбутньому, безумовно, неодноразово допоможуть їм у житті. Ми змогли обговорити такі теми, про які всі звикли мовчати, хоча, без жодних сумнівів, можна сказати, що тема сексуального здоров'я дуже важлива і про це слід говорити. Тренерка розповіла нам те, про що має знати кожен у нашому віці: про захворювання що передаються статевим шляхом та їх профілактику.

Избранные записи 
Новые записи 
Я в соцсетях
  • Иконка Facebook с длинной тенью
  • Иконка Twitter с длинной тенью
  • Иконка YouTube с длинной тенью
  • Иконка Instagram с длинной тенью
Другие полезные блоги о пиаре
Поиск по ключевым словам
Тегов пока нет.
bottom of page