top of page

Коли нові знання допомагають в роботі.

Сьогодні 4 лютого я провела тренінг у школі номер 36, по прикладу коучинг-тренінгу який був проведений 31 грудня до дня оффлайн.

Оскільки я перейшла до нової школи я трохи нервувала, але в минулій школі я часто проводила тренінги як для молодшої, так і для старших шкіл.

Довго готувала інформацію, домовлялась з адміністрацією, на допомогу мені визвався педагог організатор.

Зібравши групу лідерів 7-10 класів, ми познайомилися, це виявилися приємні дівчата різного віку, кожна з них була унікальна, з своєю родзинкою. Наш тренінг був на тему "Ємоційний інтелект" і "10фішок при спілкуванні з іншими людьми" Під час своєї доповіді, я слідувала прикладами з тренінгу, на якому я була у якості гостя, жестикулювала, і намагалася заручитися підтримкою, бо коли людина відчуває відвертість та довіру до себе, вона починає налаштовуватися на контакт.

Ми довго спілкувалися, домовилися про майбутню співпрацю.

Я можу сказати з упевненістю що це був не останій мій тренінг, і я обов'язково зроблю все аби мої колеги дізналися більше!

Юний журналіст - Бондаренко Анастасія





Избранные записи 
Новые записи 
Я в соцсетях
  • Иконка Facebook с длинной тенью
  • Иконка Twitter с длинной тенью
  • Иконка YouTube с длинной тенью
  • Иконка Instagram с длинной тенью
Другие полезные блоги о пиаре
Поиск по ключевым словам
Тегов пока нет.
bottom of page