top of page

Замітки лідерів про перші дні відпочинку у таборі

З З

амітка «Літо у таборі «Лідер»» від 2-го району

Привіт, друзі! Сьогодні вже 4 день у веселому і запальному таборі для справжніх лідерів учнівського парламенту. Ми хотіли б поділитися з вами нашими емоціями та враженнями за ці насичені й сонячні дні. Найбільш яскравім моментом у нашій пам’яті залишились відкриття нашої зміни, адже в цей день був емоційно забарвлений музичними подарунками від наших дітей у вигляді сценічних номерів.

Тепле море, сонячні проміння, смачна їжа, енергійна зарядка-це найкращі компоненти нашого життя у таборі.

Замітка «Літо у таборі «Лідер»» від 1-го району

Це літо почалося у мене в таборі «Лідер», що знаходиться на березі чорного моря. З перших днів наш загін, «Мегаполіс», став надзвичайно дружнім. Звичайно, це не може засмучувати, перші виступи були хвилюючими, але результат перевищував очікування, а табір став для нас другим домом, а заходи розкривають наші таланти та лідерські якості. Ми стали справжньою сім’єю. Щиро сподіваюся, що наступна частина зміни допоможе розвинутися та просто відпочити.

Замітка «Літо у таборі «Лідер»» від 3-го району

Літо у таборі «Лідер»-скарбниця досвіду та змістовного дозвілля, розвитку талантів та виявлення лідерських якостей. Літо у табор- найочікуваніша подія навучального року. Безліч знайомств з цікавими та неорденарними особистостями, спілкування та робота з якими надихають на нові звершення досягнення. Кожен день цього табору – не просто сторінка книги людської пам’ятою, а це і є ціла книга наповнена спогадами та новими знайомствами, які залишають слід на поличці життя. «Лідер» - це моя юність, мої переміни, мої знання, мої друзі, мій парламент, мої ідеї, мої амбіції, мої проекти, мої дослідження, мої враження, моя впевненість у собі та завтрішньому дні, його завданнях та нові кроки до моєї мети.

Избранные записи 
Новые записи 
Я в соцсетях
  • Иконка Facebook с длинной тенью
  • Иконка Twitter с длинной тенью
  • Иконка YouTube с длинной тенью
  • Иконка Instagram с длинной тенью
Другие полезные блоги о пиаре
Поиск по ключевым словам
Тегов пока нет.
bottom of page